”Atenția întreprinzătorilor pentru flexibilizarea afacerilor va crește” – aceasta este una din afirmațiile Adelei Șerban, care a încheiat evenimentul nostru on-line din 14 aprilie.
Evenimentul s-a concentrat pe întreprinzătorii și companiile care au reușit, găsind soluții, să-și continue activitatea. Astăzi este despre o categorie a acestor companii.
Mulți dintre cei care reușesc în business amintesc că, de fapt, crizele sunt cele mai bune generatoare de oportunități.
Și în cazul acestei crize sanitare, generată de Covid-19, s-a creat o cerere mare pentru o categorie de produse care, fie nu erau atractive, fie nu erau potrivite pentru producția de serie. Două tipuri de produse din această categorie: vizierele și pereții despărțitori pentru supermarket-uri, bănci sau alte instituții care lucrează cu publicul, au ajuns astfel în atenția furnizorilor de producție destinată publicității.
Flexibilitatea minții întreprinzătorilor și flexibilitatea liniilor de producție a permis trecerea rapidă la noua categorie de produse.
Măsurile care se iau în timp de criză sunt destinate fie reducerii costurilor, fie suplimentării, sau conservării surselor de venit. Realizarea de viziere, pereți despărțitori din plexiglas nu a fost suficientă, decât pe alocuri, pentru a opri măsuri din zona reducerii de costuri. Și cu siguranță este ”un colac de salvare” de moment. Doar reala relansare economică, revenirea la activitate a companiilor și apariția de noi afaceri, toate acompaniate de creșterea bugetelor pentru marketing în acest caz, vor însemna adevărata revenire la normal a furnizorilor de produse destinate publicității.
Între timp, întreprinzătorii – oamenii soluțiilor, au găsit soluții, inclusiv cu noi produse. Și în viitor, întreprinzătorii vor urmări mai atent pentru afacerile lor ”flexibilizarea”.
#ugirform.