Cum implicăm angajaţii în performanţa companiei?

Managementul performanței începe de la principii. Altfel spus, de la principiile unei companii care caută să le regăsească în propriii angajați. Când acest obiectiv a fost atins, ele devin criterii de bază, atât în procesul de selecție, cât și în evaluarea performanțelor.

Angajații înţeleg, astfel, care este viziunea managementului despre succes, iar compania trebuie să depună eforturi ca aceștia să o înțeleagă, să o accepte, să o internalizeze. „Definirea criteriilor de bază și a standardelor calitative și cantitative de evaluare precedă integrarea celorlalte funcții ale managementului resurselor umane: analiza posturilor, dezvoltarea formularelor de evaluare, definirea ma-tricelor de evaluare, analiza nevoilor de training, designul planurilor de dezvolta-re profesională”, explică Alina Amza, HR Manager GOPET România.

În fapt, procesul de management al performanței are un impact substanțial și asupra procesului de recrutare și selecție, deoarece recrutorul este primul care trebuie să identifice candidații potriviți pentru companie, prin conturarea cât mai clară a profilului căutat. De asemenea, tot recrutorul sporește și nivelul de predictibilitate a capacității de integrare individuale în echipă, aspect deloc de neglijat într-un mediu de business competitiv și axat pe rezultate, pe performanță.

Uniunea Generală a Industriașilor din România (UGIR) încurajează întreprinzătorii sa ofere salariaților lor cursuri de perfecționare și de specializare, on-line și gratuit prin proiectul implementat. Toate cursurile sunt finalizate cu certificat de absolvire recunoscut la nivel național, Emise de furnizorul autorizat de formare profesională  sub emblema Ministerului Muncii și Ministerului Educației.

Specialistul are nevoie de continuă formare pentru se adapta la toate schimbările care apar. UGIR susține expertiza profesională. Un angajat format este un pas sigur spre reușita business-ului tău.