DSI: TEHNOLOGIA INFORMAȚIILOR ȘI A COMUNICAȚIILOR, SPAȚIU ȘI SECURITATE

Strategia Națională de Competitivitate și din Strategia Națională de Cercetare, Dezvoltare și Inovaretratează domeniul Tehnologiei informațiilor și a comunicațiilor, spațiului și securității în modul următor:

SECTOARE ECONOMICEAPLICAȚII ALE TEHNOLOGIEI INFORMAȚIILOR ȘI A COMUNICAȚIILOR, SPAȚIU ȘI SECURITATE
INDUSTRII CREATIVERealizarea de videoclipuri și filme utilizând tehnologii digitale de ultimă generatie;Realizarea de produse culturale care folosesc suport digital (inclusiv proiectii 3 D); Realizarea de jocuri pentru calculator;Realizarea unor aplicatii IT cu funcție cultural-educativă;Platforme dedicate presei online;Platforme web culturale și educaționale.
INDUSTRIA AUTO SI COMPONENTEInterfete auto unitare integrate;Sisteme de asistență a șoferului automatizate;Interfete on-board-diagnostic (OBD).
ENERGIE ȘI MANAGEMENT DE MEDIUSisteme software de telecitire în timp real;Soluții de automatizări pentru eficientizarea consumului de energie;Smart grids;Automatizari pentru stații, hidrocentrale și parcuri eoliene;Aplicații ale sistemelor GIS pentru monitorizarea aspectelor de mediu;Tehnologii de monitorizare și măsurare a nivelului de poluare.
TEHNOLOGIA INFORMATIILOR SI COMUNICATIILORRealizarea de aplicații IT (inclusiv cele utilizând funcții de localizare);Servicii hardware (proiectare a sisteme informatice integrate);Soluții informatice (dezvoltare software, construcție website, creare baze de date in format digital, sisteme de recuperare de date);Cloud computing pentru platforme de business;Dezvoltarea produselor și serviciilor TIC pentru comerțul electronic;Implementarea statiilor POS;Soluții profesionale pentru contabilitatea online și managementul firmelor;Dezvoltarea și implementarea de tehnologii de securitate informatică a rețelelor;Dezvoltarea și implementarea unor softuri cu funcții grafice si aplicații multimedia;Dezvoltarea sistemelor bazate pe comunicare în internet;Servicii de webhosting;Dezvoltarea sau utilizarea unor modalități de promovare publicitară folosind platforme informatice dotate cu funcții speciale de identificare a grupurilor ținta si targhetare controlată;Automatică industrială.