Așa arătau lucrurile pe 17.05.2019:
”Cursurile de formare profesională şi programele de training nu trezesc interesul românilor. România are cea mai mică rată de participare a adulţilor la programe de învăţare pe tot parcursul vieţii dintre toate țările europene(din datele EUROSTAT)”. Sursa https://www.digifm.ro/stiri/romanii-nu-sunt-interesati-de-cursurile-de-formare-profesionala-37540
Pentru ca astăzi să vedem:
Picodi.com, o platformă care analizează discount-urile și reducerile, a verificat statisticile căutărilor Google și a creat un clasament al celor mai populare activități din această perioadă. Cursurile furnizate de platformele online (creștere 300%) au fost cele mai căutate în România, în această perioadă, în contextul în care situația incertă de pe piața muncii pare să îi fi împins pe români să înceapă să dobândească noi calificări. Sursa: https://www.picodi.com/ro/se-poate-mai-ieftin/cum-s-au-schimbat-hobby-urile-romanilor-in-timpul-carantinei